Outsourcing marketingu

Outsourcing marketingu umożliwi Tobie posiadanie swojego działu marketingu, jednak nie w strukturze własnej organizacji. Usługa ta umożliwia elastyczne zaangażowanie doświadczonych ekspertów i specjalistów ds. marketingu, którzy zaplanują, skoordynują i zrealizują zintegrowane działania marketingowe, wizerunkowe i promocyjne w Twojej firmie.

firmy-outsourcing

Wszystkim firmom, które dążą do osiągania konkretnych celów strategicznych, optymalizacji działań marketingowych i stałego rozwoju na zmiennym i konkurencyjnym rynku… więcej >>

Przykłady:

  • kompleksowe prowadzenie działań marketingowych
    – tworzenie struktur i prowadzenie zewnętrznego Działu Marketingu dla firmy, która nie potrzebuje pracownika na pełen etat,
  • częściowe, regularne prowadzenie działań marketingowych
    – np. prowadzenie bloga firmowego, promocji w social mediach, wysyłka newsletterów itp.,
  • czasowe projekty marketingowe
    – np. zastąpienie pracownika na czas urlopu macierzyńskiego, pomoc w przypadku sezonowości branży i intensyfikacji działań marketingowych, przeprowadzenie kampanii, stworzenie nowego brandingu i nowego wizerunku, tworzenie stron internetowych czy zaawansowanych aplikacji,
  • doradztwo strategiczne, szkolenia zamknięte i wdrożenie pracowników
    – np. pomoc w ustaleniu strategii, opracowanie planu marketingowego oraz wyszkolenie pracowników Klienta realizowane przez doświadczonych, certyfikowanych konsultantów marketingowych.

Zlecając marketing zewnętrznej firmie osiągniesz elastyczność zatrudnienia, dostęp do wiedzy ekspertów marketingowych oraz skuteczność działań marketingowych… więcej korzyści >>

Wdrażamy tylko nowoczesny i skuteczny marketing. Dążymy nie tylko do efektownych, a do efektywnych działań.

Nasza oferta obejmuje:

Z każdym rokiem rośnie liczba firm, szczególnie działających w sektorze B2B, które przekonują się do nadal innowacyjnego na polskim rynku rozwiązania – outsourcingu marketingu. W tych czasach marketing i komunikacja powinny być prowadzone w sposób regularny i spójny. Nie wszystkie firmy potrzebują specjalisty na pełen etat, stąd korzystnym rozwiązaniem dla nich jest usługa marketingu outsourcingu. Usługa ta umożliwia elastyczne zaangażowanie doświadczonych ekspertów i specjalistów ds. marketingu pozwalających pracować zdalnie, kooperować z firmą i koordynować jej działania. Usługa pozwala zwiększyć skuteczność i efektywność wydatków marketingowych i gwarantuje elastyczność zatrudnienia.